fredag 11 juli 2008

HÖGSOMMAR och husköp

Nu kan inte sommaren bli som dålig som förra året,
det är redan försent.
Bara det är en njutning att tänka på.
Fast det kan allt få vara lite mera väder.... ruskväder, mycket blåst alt regn och åska.
En dag eller två.


Jag förfäras fortfarande över männskor som förstör sina träd. Vad har en del männsikor mot träd. förstår det inte.
Förstår inte heller varför männsikor i världen ( i sverige och resten av världen) inte visar mer tollerans, solidaritet och kärlek mot varandra.

Förresten så har det blivit husköparhysteri bland mina närmaste medmännsikor och grannar.
Förstår inte hur de har råd och jag känner mig lite avundsjuk......
kanske är det därför som jag nu
ska bygga mig en plats där jag bara kan vara
I kållekedal'n, vid Hildors snötteboa. den blir invigningsbar den 26e.

Inga kommentarer: